Min svanskota gör ont o.O

Bajs på svanskotor!
Varför har man svanskotor?
Dom är bara i vägen!! ><

AHHAH :D
nu har man varit på valborg, och jag bara kopierar det jag skrev på bdb;

Jaao, då har man varit på Valborg i Skånes Fagerhult! :D
Riktigt kul var det!
Hade plattat hår, men min plattång är sönder, o de regnade xD

Jag var den enda av alla olofströmare som gjorde något :O
Okej, mollie var med mig ett tag..

Alla satt i en soffa, medans jag hoppade och skrek på gräsmattan xD
Jag och Mollie dansade också :D

Sen attackerade ostamannen oss :O
då slog Mollie tillbaka xD
HAHAHAHAHAHAH

sen delade vi ut flygblad till en massa fulla människor :O
En ville ha en puss på kinden av oss xD
Sen när jag o Mollie dansade så kom de en full gubbe, o satte armen runt Mollies nacke, o bara: nemen tjena tjejer! vad gör ni då?
O när han skulle sätta sin andra arm runt mig så sprang jag iväg :O
Så mollie stod och snackade me honom jättelänge xD

O så var man jue me Johan! :D
och Johan...
DET ÄR INTE BRA O LEKA MED TÄNDARE!!! :O
Men jag älskar dig även om du eldar upp din hand.. och dina byxor... och din sko :O HAHAH (L)

30/5 -10 <3

byye! :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0