Mohahaha

har dataförbud, men mamma är inte här just nu.

ville bara bekräfta att jag levde.





Jag mår skit just nu...
Igår bråkade jag och min mamma, och Tobbe blandade in sitt liv i mitt.
Jag BRYR mig inte om vad du har varit med om!
Satt ute i det blöta gräset och grät i en halvtimme, klockan var 12...
Och mamma ville inte låta mig vara, hon kommer bara och stör hela tiden.
Och så lägger hon sig i allt jag säger och gör.
"Berätta om det är något, du kan prata med mig om allt", säger hon.
Fuck u mamma......
Så fort jag berättar något, så är det "Nej men så kan du inte göra! Du måste sluta hålla på så där. Du få inte göra det"
Och så låter hon mig inte umgås med vilka jag vill heller.
Det ska inte hon ha o göra med!
Och så tvingar hon mig att göra saker som jag inte vill göra.
Jag kanske inte vill slösa bort tid som jag borde lägga på läxorna, och istället dela ut min jävla reklam??
Mamma vill tydligen att jag ska ha ig...

Måste sluta nu, bye............

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0