Anonymous!

Hej alla!

Ledsen att jag inte bloggat på länge, har varit fullt upptagen med läxor och annat :O

Vi har haft en massa tyskaprov, och nu har vi engelskaprov, på fredag har vi skrivning i svenskan... jaa.. -.-'

 

Idag så hände något lustigt mig. En person lade till mig som vän på bilddagboken.

TheAnonymousMe hette personen.

Han eller hon skriver som en anonym människa i ett rop på hjälp.

Han/Hon ger inte ut några personliga saker, såsom kön namn och så vidare.

Men personen skriver riktigt intressanta saker i sin blogg!

Problem som kan hända vem som helst.

Kärleken och sådant.

 

Jag tycker att ni alla ska besöka dennes blogg!

Han/hon behöver verkligen hjälp av er läsare, och både jag och Anonymous hade uppskattat det.

Så snälla, ta er fem minuter, klicka på denna länken, och bidra med en hjälpande kommentar :]

TheAnonymously.blogg.se

 

Men hare bra, ska plugga engelska nu :D :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0