Jag är vacker!

Hej alla!

 

Idag har jag inte gjort något kul.

Hade muntliga i tyska. Gick sådär, prata inför hela klassen, varav mer än halva inte går i min "riktiga" klass..

Hade även muntliga i svenska.

Det gick bättre :]

 

Vi var i grupper på fem pers, så det kändes lite säkrare.

Vi redovisade boken vi läst, min bok var "Ett ufo gör entré" Av Jonas Gardell.

Jag fick en bra bok, jag hade mycket att säga om den.

En jävla massa tankar o kritik :D

 

Menmen, nu ska jag soooova nattinatti!!

 

JAG ÄR VACKER!


Comments
Commented by: Anonymous Me

I would like to answer your nice comment on my blog.

Yeah, I know that. I've a lot of these problems, and they just keep on appearing in front of my eyes, I really need help now!

Well, thanks anyway, It was a nice comment!

Hope you can ask your readers if they maybe would have some time over to check out my blog, and answer the question?

I would really appreciate it!

Peace out, ¤AnonymousMe¤

2010-11-17 @ 18:33:27
URL: http://theanonymously.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0