Tyskaglosor!!

Först tänker jag svara på alex kommentar...: Men jag vill inte ladda ner det, får inte för tobbe.... så himla dumt.... :O

 

Heej alla!

Idag har vi gjort lite allt möjligt.

Tre timmars biologi på morgonen, sen åt vi, mums :D

Idrott i en o en halv timme. Åt för mycket, mådde illa hela lektionen xD

Hade extra-tyska på rasten -.-'

Sen hade man historia, så fick man springa till bussen efteråt!

 

När jag kom hem så hade jag en tysk text som jag skulle lära mig utantill.

Spelade på gitarren och rabblade upp det jag skulle lära mig xD

Kul faktiskt!

 

Sen har man pluggat in 29 tyskaglosor, uuuuääääh!!!!

Hoppas man kan dom tills imorgon...

Måste läsa texten någon extra gång också.

En jävla massa namn är det! :O

Tror nog att jag tänker ha en fusklapp till namnen.

Tror nog inte jag får sämre tyskabetyg om jag har lite fusklappar till alla namnen! ><

 

Menmen, ha de gött! :D

Babaj! :*

ÄLSKAR DIG DENNIS! <3


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0