Förberedelser inför Halloween-festen! ;)

Hej alla! :D

Ett snabbt litet inlägg idag innan jag kryper ner i sängen o läser lite ^^

 

Försöker lägga mig tidigare om dagarna, så att jag kanske orkar lite mer i skolan :]

 

Idag slutade vi redan vid elva!

Efter skolan så cyklade jag o mamma till Maxi o kollade runt lite..

Jag handlade kläder för över 1000 kronor! :O

Meen, det är inte jag som betalar! ;)

 

Däremot så betalade jag för de fyra paketen med spagetti :O

O så lite halloween-dekorationer o karamellfärg :D

 

Nu jävlar! Om det inte blir någon fest så blir jag sur! :O

 

Men, det ska säkert bli av.

Om vi redan är nio, kanske tio, så kan vi ju inte bara lägga ner allt några dagar innan :D

 

Okej, så nu ska jag kleta på en massa clerasyl ultra i fejjan,

sen ska jag läsa min skumma bok "När ett UFO gör entré" av Jonas Gardell xD

 

HAJ DÅÅE!!! :*

 


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0