Framtidsyrke..?

Yaaay, :D

 

Idag har det varit en mysig dag! :]

Först hjälpte man Emma o städa o så,

sen kollade man på Saw! ;)

 

Efter det gick man med Emma till Maxi, sen kom Dennis, Rosen o Jonas o hämtade mig.

Vi åkte till Dennis farföräldrar o åt tårta, mums :D

Så har man myst extra mycket med älsklingen!

 

Sen körde han hem mig,

o nu har jag precis kollat på någon skum tecknad film på franska...

Den var svartvit typ hela tiden :O

Deppigt.....

 

Meeeenmen, nu tycker jag att ni ska hjälpa mig o välja något som jag kan jobba med i framtiden!

OCH BARA FÖR ATT NI ALDRIG KOMMENTERAR, så ska jag tvinga er till o skriva minst ett yrke var! :D

 

BABAJ!! :*


Comments
Commented by: Mollie

Gynekolog..

2010-10-24 @ 18:46:01
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0