Mollie = Anusbärare!

Haha hej, detta blir mitt sena inlägg, precis som igår :]

 

Konstigt att det var så många som kollade min blogg, ändå :O

 

Aja, jag har bestämt mig för att inte skriva saker jag ska göra, utan saker jag har gjort.

Det är ju så mycket dåligt med internet, alla kan få information om alla.

Spelar ingen roll om man låser sidan, hackers kan sitt om datorer....

 

Idag har jag fått rda på att jag låg under gränsen på engelska-provet.

Men läraren kan bara gå o suga röv, för enligt mig var det godkänt :]

lixom, 57 av 85..?

Neej då, hon skulle ju ha 65 -.-'

och hennes sätt att bedömma var ju anus :O

 

Haha, juste, igår var mollie anusbärare åt calle :D

puss på henne :*

 

Annars har vi haft teater, och haft dampigt roligt som vanligt.

Jag failade när jag skrek ><

 

hahaha, jaa, jag ska skrika i slutet av pjäsen ;D

 

Men nu ska jag plugga lite till inför ett historieprov, som jag inte kan berätta när vi har det..

Era jävla hackers kan pulla en toalettborste !! :@

 

Sen ska jag nanna! :D

Natti folket :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0