Att vara "perfekt"...

WOW..


Jag har haft sex besökare idag.

Är trött, mihihihihihihihihihihihihiihihihhiihh!!!

 

Hmm...

Jag har funderat en del över saker och ting.

Saker som jag har gjort automatiskt,

och sedan tänkt på vad det har kunnat betyda.


Jag går min egen väg, även om den är lite osäkrare och inte lika prydlig.

Den är inte lika jobbig, och jag kommer fram först.


Jag går i min egen takt. Så att jag hinner göra allt så noggrant jag kan.

Även om jag inte hänger med i gruppen, så är det bättre att ha sin egen takt.

Man tävlar inte. Man bara agerar.

Gör som man känner..


Ibland orkar man inte vara som alla andra,

då är det bäst att vara sig själv.

Men hur är man?

Slit av en mask, där är en till.

Slit av den, men ännu en...

Lager efter lager med skådespeleri och lögner.

Men vafan!

 

Bara för det så ska jag lägga upp de bilderna jag skäms över mest på min dator!

Huvudsaken är att det är jag på dem! Precis samma person som på alla andra!

 

Alltså...

Nu när jag väl tänker efter, det är ju inget fel på de här bilderna egentligen.

Det är bara inte med i listan över mina bästa bilder.

Därför förvärrar jag det, och får de till att se gräsliga ut.

Det är faktiskt ganska dumt....

Att man bara gör så, omedvetet.

 

Okej, JAG SER BRA UT! Det är faktiskt sant!

Och vet ni varför jag vet det?

För att Jag tycker det!

Visst, ni kanske tycker annorlunda,

men så länge jag duger för mig själv, så duger jag för alla!

 

Jag ska börja göra så på bdb. Lägga ut bilder som jag tycker ser mindre bra ut,

som jag inte hade lagt ut i vanliga fall.

Bara som ett test lixom.

 

För o se hur långt jag kan driva mig själv.

 

Nu ska jag sova, natti på er alla! :*


Comments
Commented by: franzi

erika, du är så jävla vettig och mogen, asså jag är svartsjuk på dig och ditt tankesätt , fortsätt! det är bra tjejen :) <3

2010-09-21 @ 16:03:01
URL: http://franzisvarld.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0