Why don't you do somethin'? :D

Gammal musik, sån som man lyssnade mycket på när man var mindre, är så himla härlig o lyssna på!

Underbara minnen från förr!

Allt kommer upp igen, och man mår super! :D

 

Idag har jag suttit mestadels inne, men jag har spenderat lite tid i det fina vädret :)

Först var jag ute med hundarna i morse,

och nu fick jag ett överskottsenergi-ryck och sprang runt med hundarna i trädgården en stund :D

Gud, vad skönt!

 

Jag mår allmänt bra, dock inte lika bra som den där första veckan.

Ja, alltså förrförra veckan!

Menmen, nu kommer en helt ny vecka, och jag hoppas att jag kommer må lika bra! :D

 

Nu tänker jag göra absolut ingenting tills klockan... typ tio :D

Kanske skriva lite kul :)

 

Babaj så länge! :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0