Dennis kalsonger!!

japp, han trycker upp dom i ansiktet på mig -.-'

 

 

Jag har ett stooooooort tyskaprov på onsdag. Grammatik: en massa. Glosor: 131 st. Jag kan: typ 5 och ingen grammatik...

Behöver nog plugga lite...

 

Idag har vi varit och firat Leo och Sara på deras artonårsdagar :]

Nu tänker vi sova, eller äta godis, vilket som låter bra!

Aja, Ska fira min mammas kusin Elizabeth imorgon, hon blir dock inte arton utan typ nio xD

Dennis ska hem tidigt :(

 

Godnatt alla läsare! :]

Jag undrar verkligen vilka som läser min blogg, alltså :O

typ 1-4 som kollar min blogg varje dag, och 17 som kollar när jag lagt upp något ^^

Imressive! :D

 

Natti :*


Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0