Mitt liv just nu! :D

MOHAHAHA :D
Sitter i sklan på engelskan
gjorde klart den hemma igår, så nu får jag sitta och ha kul i lite över en timme istället :]
Jag tror nog att jag ska läsa min och "monkeyboys" konversation igen, haha xD

Iaf, allmänt om mitt liv just nu...
Har gjort slut med Dennis
det känns faktiskt ganska bra. Som om jag faktiskt gjorde rätt sak.
Jag skickade ett låååångt sms där jag förklarade allt, istället för att behöva ta allt på telefon.
Jag är psykiskt instabil just nu, vet inte om jag hade pallat med det.
Jag tyckte iaf att smset var förstående och bra, men tydligen inte Dennis och hans vänner.
Dennis och jag hade en öppen konversation på fb.
Han kallade mig allt från psykfall till typ dum i huvudet, icke acceptabelt.
När jag läste det upptäckte jag att jag redan kommit över honom.
PErsonen som skrev det på fb var inte alls samma person som jag var tsms med i nästan nio månader.
Känns skönt att få veta sanningen.

Annars...
Pappa är på TV i turkiet just nu. Med sin syster.
De letar tydligen efter någon att gifta sig med.
Det verkar inte gå så bra för min pappa just nu, han har dissat säkert tio tjejer eller något.
Det kommer hända lite intressanta saker, som jag dock inte vill ta just nu.
Jag har fortfarande inget minne av vad som hänt i min barndom,
och Sofi vet nog mer än hon säger att hon gör.
Jag tror att något riktigt hemskt har hänt mig, som jag har förträngt.
Vi får se hur det går.

Singellivet.
Det är riktigt skönt. Kunna träffa alla mina vänner, inte bara mina tjejkompisar.
Det är riktigt många killkompisar som jag inte sett på riktigt länge för att man har varit i ett förhållande.
Nu känner jag mig mer fri!
En annan sak också, som rör sig kring singellivet..
Det som fick mig att bestämma mig om jag skulle eller om jag itne skulle göra slut,
var att jag haft känslor för en annan kille ett tag nu.
Han är inte alls som de killarna jag brukar dras till, och det känns skönt.
Han är också riktigt bra. Snäll och rolig. Dricker inte alkohol.
En lugn och stadig kille.
Vi pratar ibland ensamma, och jag funderar på hur jag ska berätta för honom.
Ännu har han nog inte visat några tecken på att han är intresserad av mig.
Iof så vet jag inte hur han gör när han är intresserad av någon. Alla är ju olika.
Jag går omkring här och hoppas.
Om han besvarar mina känslor så kommer allt lägga sig på plats i mitt liv.

I klassen...
En ny tjej, Nahed, har börjat :D
Vi är soulmates!
Häromdagen så käkade vi Sushi ihop och snackade om killar ;)
Vi gav varandra råd, och så pratade vi med tanten som ägde sushibaren :D
Nu börjar alla i vårt "gäng" umgås mer med varandra.
Bortsätt från Mollie och Calle, som nu har hittat varandra, och dissar oss andra -.-'
Istället för att dela upp oss så börjar alla vara med varandra :D
Jag tror att det är mestadels Naheds förtjänst ;)
Hon är riktigt social och rolig :D

Menmen, nu ska jag ändra på min design :D
BLÅÅÅ!!! :D
babaj :*

Comments

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0