Time for refreshment!

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej........

Länge sen jag skrev här, mycket som har hänt...

minns inte ens vad jag skrev i mitt senaste inlägg xD

Konstigt att jag ändå har typ fem besökare på bloggen då och då...

 

Tvåan är svår, speciellt om man går NV ^^

Vi har fysikprov idag, och jag fattar inget.

Har inte heller pluggat något xD

 

Efter ett år utan kamera fick jag en ny, som inte funkade. Jag fick ännu en i början på terminen, och även den gick sönder xD

Jag har helt enkelt otur, eftersom min dator också gick sönder ganska nyligen.

Alla mina bilder, videoinlägg och berättelser - botta....

Jag bestämde mig för att flytta till min morbror i Sölvesborg.

Har bott där nu i lite mer än en månad, och mår superbra!

Allt som hänt med min pappa och det verkar jag glida förbi ganska så bra ^^

Igår firade jag ett halvår med min kille, Simon...

...som tyvärr var sjuk -.-'

 

Vi fick datorer från skolan för ett tag sen, vilket var ganska bra tajmat xD

Jag ser INTE fram emot vintern....

 

Vad har hänt i ert liv?

(Med tanke på att ni ALDRIG svarar på mina random frågor, så är detta försöket inte mer patetiskt än alla andra)


Comments
Commented by: Mollie

Jag kan svara :D Mitt liv är wiiiie :D

2011-11-11 @ 06:43:29
URL: http://ghostangel.blogg.se/

Be glad to write me a comment!

Your name:
Want me to remember your name?

Your E-mail(I won't publish it):

Your blog:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0